Primera lluna plena de l'any



A casa es parlava de la lluna amb naturalitat. El meu avi, explicava que la lluna tenia una certa influència sobre el creixement de les plantes i la seva vitalitat.
Deia que la lluna Creixent augmentava la vitalitat de les plantes i que la lluna Minvant la disminuïa i incrementava les seves propietats nutritives. 
Per aquesta raó escollia el moment de sembrar, plantar, podar, etc. en funció de les fases lunars.

Jo penso que també deu tenir una certa influència en les persones...

En tot cas, a mi la lluna em fascina... m'agrada mirar-la, fotografiar-la o que simplement em faci companyia... 

Fotografies d'aquest matí: la primera lluna plena de 2020, des de la Serra de Verdera.



Comentaris

Helena ha dit…
La lluna és fascinadora i influeix en la majoria de processos naturals, a les plantes, al mar i a nosaltres. Celebro cada lluna plena com un dia especial, la miro estona o ni que sigui un moment. Em surt el somriure sempre que la veig. Gràcies per compartir-la.
A mi també m’agraden molt els dies de lluna plena, també els trobo especials.
La lluna plena em dóna molta energia positiva.
Gràcies Helena per aquest bonic comentari. Una abraçada.
11 de gener de 2020 a les 21:21

Entrades populars d'aquest blog

Rovaniemi i un esquirol observador...

Reine (Lofoten)

El Sol de mitjanit a Nordkapp

Escapades de Tardor...