La Reina encara dormia...

Una Papallona Reina (Papilio macaon)
Aquest matí, ben d'hora, volia regar les plantes abans que sortís el Sol, però he començat per tallar una mata de fonoll molt alta que hi havia prop de les flors, i quina sorpresa... entre el fonoll hi havia aquesta papallona que se m'ha posat a la mà, tranquil·la sense moure's...
El delicat tremolor de les seves ales a la meva mà, m'ha fet molta il·lusió, no m'havia passat mai... i no m'atrevia a tocar-la, les papallones tenen les ales tan delicades... així que l'he posada al cim d'una flor de lantana que hi havia ben a prop, s'ha quedat allà tranquil·la i he anat a buscar la càmera. 
Al cap d'una estoneta, ha començat a moure les ales i a canviar de flor... s'ha deixat fotografiar mirant-me molt tranquil·lament, però quan el sol ha vingut a escalfar-li les ales, m'ha dit... "bye-bye" i ha marxat volant. 
M'ha alegrat el dia!
Ah, cap al migdia l'he tornada a veure volar pel jardí... m'agradaria que tornés... em sap greu d'haver tallat el fonoll... a veure si troba un altre amagatall que li agradi...









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Rovaniemi i un esquirol observador...

Reine (Lofoten)

El Sol de mitjanit a Nordkapp

Escapades de Tardor...